Duyuru
Sitemize Hoş Geldiniz... Değirmenayvalımız artık bir marka haline gelecek...

26 Mart 2014 Çarşamba

Siz sadece Ak Partinin Bakanı mısınız?


Saadet Partisi Belediye Başkan Adayı Erol Barutcu ve DP Belediye Başkan Adayı İsmail Özkaynak'ı belediyeye sokmayan bakan korumarları ve bazı partililer, adayları bakanla görüştürmediler..

Erol Barutcu'nun bakan belediyeden çıktıktan sonra bakan Eroğlu ile görüşme isteği üzerine "Bakan Eroğlu buyur görüşelim.. "dedi ancak yine partililer devreye girdi ve bakanla bir görüşme olmadı. Barutcu'nun "Sayın Bakanım ben size oy verdim. Sizinle görüşmek istiyorum bu benim demokratik hakkım. Ancak beni belediyeden içeri almadılar. Siz sadece Ak Partinin bakanı mısınız?" demesi de kar etmedi..

İsmail Özkaynak da bakanla görüşemeyenler arasında yer aldı. Özkaynak'ı palas pandıras belediyeden uzaklaştırmak isteyen bir grup Özkaynak'ı belediyeden dışarı çıkarmayı başardı.

Yorum yaz..

Hakkımızda

Değirmenayvalı Bilgi-işlem ekibi sitemizin güncellenmesini üstlenmiştir..

Değirmenayvalımıza...

Kasabamıza hoş geldiniz.....