Duyuru
Sitemize Hoş Geldiniz... Değirmenayvalımız artık bir marka haline gelecek...

14 Aralık 2012 Cuma

Camii’yi vatandaşlarımızla birlikte yaptık





Cami derneği üyesi Osman Sallan ise açıklamasında; “Şehitler Camii’nin mimarisini ben ve arkadaşlarım yaptı. Cami ustalığını sadece ben yaptım. Kasabamızda bulunan vatandaşlar da zaten inşaatçı bir kesim olduğu için bir iki gün gelip duvarlarını yaptılar. Kubbeyi de biz cami derneğimizin üyeleriyle yaptık. 5 yıl süren camimizin yapımında bir belediye başkanı değişti. Daha sonra kubbelerimizi yaptık. En son olarak da camimizin minaresini yaptırdık. Denizlili ustaların yaptığı minare 38 metre yükseklikte yapıldı. Şimdi çok az eksiğimiz kaldı. Borçlarımızı bitirdikten sonra refaha kavuşacağız” şeklinde konuştu.



İnşallah temizlikten ödün vermeyeceğiz
Cami derneği üyesi ve camiinin fahri imamı Hasan Öz, “Yaz kış tuvaletlerimizin ve lavabolarımızın bakımını yapıyoruz. Her gün de ben bizzat temizlik işlemini gerçekleştiriyorum. İnşallah temizlikten ödün vermeyeceğiz. Buralar herkesin malı. Bakım ve temizlik yapmazsak bir şeye benzemez. Biz buranın her işine bakıyoruz. Bize Allah razı olsun denirse yeter. Kışın da burayı dondurmamak için çalışıyoruz. Kadınlarımızın yeri var. Orayı da faaliyete aldık. Erkekler ve kadınlar yerinin bu yıl kapı ve pencerelerini yaptırdık. Allah’a şükür yavaş yavaş düzenleme çalışmalarımızı tamamlıyoruz. Borçlarımızı da tamamladıktan sonra rahata ereceğiz” dedi.




Yorum yaz..

Hakkımızda

Değirmenayvalı Bilgi-işlem ekibi sitemizin güncellenmesini üstlenmiştir..

Değirmenayvalımıza...

Kasabamıza hoş geldiniz.....