Duyuru
Sitemize Hoş Geldiniz... Değirmenayvalımız artık bir marka haline gelecek...

25 Şubat 2013 Pazartesi

Okullarımızın derecesi iyi





Değirmenayvalı İlkokulu ve Ahmet Bayram Ortaokulu’nun eğitim kalitesinin iyi derecede olduğu bildirildi.

Değirmenayvalı İlkokulu’nun ilk olarak Ahmet Bayram Ortaokulu’nda eğitim-öğretimi sürdürdüğü kaydedildi. Okul müdürleri Nazmi Yıldırım ve Hasan Batki ortak yaptıkları açıklamada, okulların birbiriyle iletişiminin iyi olduğuna dikkat çektiler.

ÖĞRENCİLERİMİZ İYİ OKULLARI KAZANABİLİYOR
Müdürler şunları kaydetti: “Değirmenayvalı kasabamızda eğitim ve öğretim iyi derecede veriliyor. Çoğu köy ve kasabadan iyi konumdayız. Okulumuz Ahmet Bayram Bayram Ortaokulunun bulunduğu yerde eğitim öğretime başlamıştı. Köy okulu olarak başladığımız eğitim öğretim yolu belde okulları olarak devam ediyor. Değirmenayvalı İlkokulu şimdiki yerine geçti. Burası 2. dönem belediye başkanı Mehmet Açıkgöz döneminde yapılmaya başlandı. Daha sonra burası bitirildi ve eğitim öğretime açıldı. Yukarıdaki okuldan şimdiki okulumuza geçtik. Yukarıda kalan şimdiki Ahmet Bayram Ortaokulumuz boşta kaldı. 3. dönem belediye başkanı Ahmet Şahin de buranın okul olmasını istedi. Yazışmalar neticesinde burası da küçük öğrencilerin eğitim-öğretimine açıldı. Değirmenayvalı İlkokuluna bağlı olan bu okulumuz yakın tarihlerde eğitim öğretimdeki yeni sistemle birlikte ortaokul oldu. Ve iki okulumuz da eğitim öğretim vermeye başladı. Öğrencilerimiz iyi okulları kazanabiliyor. Bizim istediğimiz de bu.”


400 PUANIN ÜZERİNE ÇIKMAYI İSTİYORUZ
Ahmet Bayram Ortaokulu Müdürü Batki öğrencilerin denemelerde başarılı olduğunu ifade ederek, “Halk Eğitim Merkezi aracılığıyla okulda öğretmenlerimiz ders veriyor. 6-7 ve 8. sınıflara verilen dersler verimli geçiyor. Her ay deneme sınavı yapılıyor. Deneme sınavlarında 8. sınıfların ortalaması 340’dır. 400 puanın üzerine çıkmayı istiyoruz. Öğrencilerimiz gayret ediyor. İnşallah önümüzdeki haftalarda bunu başaracağız.” İfadelerine yer verdi.


Beğen ·  · 


Yorum yaz..

Hakkımızda

Değirmenayvalı Bilgi-işlem ekibi sitemizin güncellenmesini üstlenmiştir..

Değirmenayvalımıza...

Kasabamıza hoş geldiniz.....