Duyuru
Sitemize Hoş Geldiniz... Değirmenayvalımız artık bir marka haline gelecek...

13 Mart 2013 Çarşamba

Bir hükümlü daha kamu yararına çalışıyor




Afyonkarahisar Denetimli Serbestlik Müdürlüğü bir hükümlünün daha kamuda ücretsiz istihdam edilmesini sağladı.

Merkeze bağlı Değirmenayvalı beldesinde ikamet eden İbrahim Seyman (51) 2313 sayılı kanuna aykırılık Suçundan mahkemece 8 ay ceza aldı. Cezasının 3 aylık bölümünü Afyonkarahisar Cezaevi’nde çektiğini belirten Seyman, 5 ay cezası kaldığını söyledi.


DEVLETİMİZDEN ALLAH RAZI OLSUN


Denetimli serbestlikten yararlanmak için Cumhuriyet Başsavcılığı aracılığıyla İnfaz Hakimliğine başvuran Seyman, başvurusunun kabul edilmesi sonucunda Denetimli Serbestlik Müdürlüğüne başvurduğunu, bir okulda görev yapmaya başladığını bildirdi. Kamu görevi dolayısıyla ailesini görebildiğini ifade eden Seyman şunları kaydetti: “Kamu görevinde  cezamı çekmek istedim. Değirmenayvalı Ahmet Bayram Ortaokulunda bu cezamı çekiyorum. Ailem de burada olduğu için köyümün havasını soluyorum. İlerleyen günlerde cezam bitince Allah bana köyümde kalmayı nasip etsin. 51 gün kamu görevinde bulunacağım. Buradaki Müdürüm ve öğretmenlerime çok teşekkür ediyorum. Öğrenciler de bana destek oluyor. Buradaki görevim öğleye kadar sürüyor. Kamuda çalışmam bittikten sonra, imzamı atıyorum ve evine dönüyorum. Ayrıca Denetimli Serbestlik Müdürlüğü görevlilerince bana rehberlik ve iyileştirme çalışmaları da yapılıyor bu çalışmalarda gayet verimli oluyor. Şu koca dünyada bu bile bana yetiyor. Devletimizden Allah razı olsun. Allah devletimize milletimize zeval vermesin. Bana destek olan Denetimli Serbestlik Müdürlüğü yetkililerinden de Allah razı olsun” 

Yorum yaz..

Hakkımızda

Değirmenayvalı Bilgi-işlem ekibi sitemizin güncellenmesini üstlenmiştir..

Değirmenayvalımıza...

Kasabamıza hoş geldiniz.....