Duyuru
Sitemize Hoş Geldiniz... Değirmenayvalımız artık bir marka haline gelecek...

12 Mart 2013 Salı

Bu yorumu da yayınlıyoruz...


Yorumları geldiği şekilde yayınlamak bizim boynumuzun borcudur.. Siz de yorum yapın kimsenin aleyhinde olmazsa ve küfür barındırmazsa yayınlarız. Veysel Barutcu'ya teşekkür ederiz. Sitemizi takip ettiği için. Diğer arkadaşlarımızın mesai var galiba...

YORUM ŞÖYLE:

öncelikle tebrik ederim kasabamızın gururu mehmet kardeşim yazını baştan sona okudum mükemmel şahsım ve partim adına çok teşekkür ederim çok güzel bir konuya deyinmişsinneden biz ikinci üçüncü kez aynı belediye başkanımızı seçmiyoruz yıllardır siyaset yakın simalarla kol kola omuz omuza çalışmalar yaptım bunlar dan edindiğim deneyimim bana şunu öğretti başkan adaylığına çıkan başkanlar bir tek h.hüseyin altın hariç hemen hemen diğerleri ben bir kereliğine çıkıyorum benimki tamam gibi kavram ve sözcükler kullanarak halkın gözünde güya aç gözlülük yapmıyormuş gibi görüneyim diye değerli kasaba halkına yalan söylemişlerdir halbuki adam ben bir kere çıkayım durumumu düzelteyim diyor ama benim saf kasaba halkımda iyi niyetin den dolayı onları iyi niyetli zannediyor biz bu anlayışı yıkacağı cumhuriyet halk partisi olarak nasip olurda seçilirsek bir dönem değil halkımız uygun gördüğü sürece her dönem hizmet etmeye adaylığımızı ilan edeceğiz halkımız uygun görmezsede yılımızın dolmasını beklemeden istfamızı verip ayrımak olacaktır seni birkez daha kutlarım açık yürekliğin den dolayı çalışmlarında başarılar dilerim..

Yorum yaz..

Hakkımızda

Değirmenayvalı Bilgi-işlem ekibi sitemizin güncellenmesini üstlenmiştir..

Değirmenayvalımıza...

Kasabamıza hoş geldiniz.....