Duyuru
Sitemize Hoş Geldiniz... Değirmenayvalımız artık bir marka haline gelecek...

20 Mayıs 2013 Pazartesi

Gölet hayaldi, Bakanımız sayesinde gerçek oldu....

Kasabamızda açılışı yapılan gölet ve sulaması hayal olarak görülüyordu.




Ancak Bakan Eroğlu sayesinde barajımız vücuda getirilecek... 30 metrenin üzerindeki göletlerin baraj olarak adlandırıldığını kaydeden Eroğlu kasabamızda yaptığı konuşmada şunları kaydetti: "30 metrenin üzerindeki yapılara biz baraj diyoruz. Değirmenayvalı Barajımız da 38, 5 metre yüksekliğe sahip.. Ancak bana Değirmenayvalı Barajı diye bir belge gelince ben  de çok uzun süreceğini bildiğim için burayı gölet olarak dedim kamulaştırın ve imzasını attım. Oluru verdik, sonra dedik burayı sonradan baraj olarak yaparız.sevgili Değirmenayvalılı hemşerilerim bu göletin adını Değirmenayvalı Barajı olarak değiştiririz.. Benim annelerim, bacılarım buradan gelir elde etsin diye barajımızı en kısa zamanda bitireceğiz..Hayırlı uğurlu olsun..."

Bakanımız Eroğlu göletimizin açılışının ertesi günü gerçekleştirilen Ak Parti parti içi eğitim toplantısında da kasabamızdan bahsetti. "Değirmenayvalı'daki hemşerilerim bizi iyi bir şekilde karşıladı.. Burada da bir baraj yapıyoruz. Afyon'da toplam 51 adet baraj yapımına başladık... Bunları gelecek yıllarda tamamlayacağız.. Çay'daki barajımız da çok büyük, burası için çok uğraştık ama başardık.."

Yorum yaz..

Hakkımızda

Değirmenayvalı Bilgi-işlem ekibi sitemizin güncellenmesini üstlenmiştir..

Değirmenayvalımıza...

Kasabamıza hoş geldiniz.....