Duyuru
Sitemize Hoş Geldiniz... Değirmenayvalımız artık bir marka haline gelecek...

30 Ağustos 2013 Cuma

Foto Zafer ilk yazısını yazdı...

Zafer Öztürk ilk yazısında önemli konulara değindi..


İŞTE FOTO ZAFER'İN YAZISI...
Kasabamızda geçmiş belediye başkanlarına baktığımızda hepsi halka birer abi olmuşlardır. Sayın Hasan Hüseyin Altın Abimiz, Saygıdeğer Mehmet Açıkgöz Amcamız, yine Saygıdeğer Ahmet Şahin Abimiz bize ışık tuttu. Zaman zaman belediye başkanlarımızı eleştirdik. Bunları yapmamalıydı dedik. Ancak kendimizi eleştirdik mi? Ben şahsen sanmıyorum hiç kendimizi eleştirdiğimizi...

İlk belediye başkanımız Hasan Hüseyin Abimiz sıfırdan belediye kurdu, işletti. Bir sorundan dolayı halk onu tekrar seçmedi. Mehmet Açıkgöz Amcamız yine önemli işlere imza atarak ilk göletimizi kasabamıza kazandırdı. Kendisi yeniden aday olmadı... Ahmet Şahin Abimiz ise araçları yoluna koydu. Araç aldı, yeni belediye binasını tamamladı. yani her belediye başkanı bir işle uğraştı ve başardı. Başaramadıkları konularda kasaba halkı kendilerine yardımcı oldu mu diye bir anket yapsak sonuç ne çıkar merak ediyorum. Ama kasabada yaşayan vatandaşlarımız yaptık, ettik diyeceklerdir diye düşünüyorum. Ancak acı gerçek biz kimseye yardım etmiyoruz. Kasabamız kalkınsın diye çaba sarf etmiyoruz.

Son olarak şunları söylemek istiyorum. Kasabamız 4 merkezin tam ortasında. Kalkınması geren bir konumda olmasına rağmen ne kadar kalkındığı malumumuz. Artık bilgi birikimiyle bize yetecek bir belediye başkanına ihtiyacımız var. Bizim de iletişim ve pozitif desteğimizle kalkınacak bir Değirmenayvalı'yı oluşturmak hiç de zor değil. Başlamak başarmanın yarısı olduğu için gelin başlayalım bu işe..
Gelecek yazımda mevcut başkanımızı ve aday adayları ile adayları ele alacağım.. Yazımı okuyan ve beni anlayan vatandaşlarımıza teşekkür ederim...

Yorum yaz..

Hakkımızda

Değirmenayvalı Bilgi-işlem ekibi sitemizin güncellenmesini üstlenmiştir..

Değirmenayvalımıza...

Kasabamıza hoş geldiniz.....