Duyuru
Sitemize Hoş Geldiniz... Değirmenayvalımız artık bir marka haline gelecek...

16 Ağustos 2013 Cuma

Teşkilat Başkanı, iddialara yanıt verdi..


CHP Belde Teşkilat Başkanı Veysel Barutcu, Ak Partili Adem Çavdar’la anlaştı iddialarına yanıt verdi.
Anlaşmanın söz konusu olmadığını ifade eden Barutcu, kendilerinin iki zıt kutup olduğunu dile getirdi.




Yerel seçimlerin yaklaştığını kaydeden Barutcu anlaşma yoluna kesinlikle gitmeyeceklerinin altını çizerek, şunları kaydetti: “CHP belde teşkilat başkanı olarak şahsıma ait kasaba içersinde Belediye Başkanı Adem Çavdar ile anlaştı sesini kesti muhalefetlik yapmıyor artık sustu gibi söylentiler beni son derece derinden üzmüştür. ben hiçbir zaman kendi menfaatim için kasaba halkının ve kasabamın çıkarlarını hiçe saymamazlık yapmadım hele bu birde ak partinin belediye başkanı ile bu tür ithamların yakıştırılmasına şahsım tarafından açıklama getiriyorum: yalandır  halkına yalan söyleyen bir başkan ile benim ve partimin işi olmaz kasaba menfaatini bir kenara bırakıp  kendi menfaatini ve akrabaların menfaatlerini gözeten  bir belediye başkanı ile bırakın anlaşmayı oturup çay içmem şerefim ile namusum ile  kazansamda kaybetsem de boyun eğmem.”

Yorum yaz..

Hakkımızda

Değirmenayvalı Bilgi-işlem ekibi sitemizin güncellenmesini üstlenmiştir..

Değirmenayvalımıza...

Kasabamıza hoş geldiniz.....