Duyuru
Sitemize Hoş Geldiniz... Değirmenayvalımız artık bir marka haline gelecek...

25 Eylül 2013 Çarşamba

Barutçu anında yorum yaptı...


CHP belde teşkilatı Yazarımız Zafer Öztürk'ün yazısına anında yorum yaptı. Teşkilat Başkanlığı Ak Partinin şansının olmadığına vurgu yaparak, Ak Parti haricindeki bütün partilere başarılar diledi...

Yazarımız zafer beyi yazılarından dolayı tebrik ediyorum çok güzel olmuş düşüncelerine saygı duyuyorum ben şu konuda zafer beye katılmıyorum adem çavdarın güçlü rakip olarak görünmesi noktasında çavdarın o makama nasıl çıktığını hepimiz biliyoruz şuan bu seçimlerde adem çavdarın gücünün olmadığını hep birlikte göreceğiz bu seçimde geçmiş dönem üzerine basıp da çıktığı insanlarda yanında olmayacak bu sefer kimin üstüne basacak merak ediyorum bu zihniyet böyle tavsiye etmediğim bir durum ama maalesef böyle

2014 yerel seçimlerinde akp adayı hariç tüm adaylara başarılar dilerim chp belde teşkilat başkanı VEYSEL BARUTCU 

Yorum yaz..

Hakkımızda

Değirmenayvalı Bilgi-işlem ekibi sitemizin güncellenmesini üstlenmiştir..

Değirmenayvalımıza...

Kasabamıza hoş geldiniz.....