Duyuru
Sitemize Hoş Geldiniz... Değirmenayvalımız artık bir marka haline gelecek...

26 Eylül 2013 Perşembe

Yorumlar üzerinden anlaşma sağlanıyor mu?

Yorum yazan kardeşlerimize teşekkür ediyoruz.. Yazarımız, Zafer Öztürk'ün yazısına gelen yorumlar aslında gerçeği yansıtıyor.. Herkes mevcut belediye başkanı üzerinde birtakım yorumlar yapıyor.. Yükleniyorlar veya lehte bir şeyler yazılıyor..

Kim ne derse desin iyi muhalefetlik yapıyor.. CHP teşkilatı.. Biz CHP teşkilatını mı kaştarıyoruz hayır, bütün partilere eşitiz. Gel kardeşim bizim şu işimiz var diyene koşarız.. Bizi tanıyanlar bilir...

Başkana gelince herkes ona yükleniyor, bazılar arkasında görünüyor. Herkesin ona yüklenmesi normal, iktidar partisinin yükünü taşıyor. Ancak bugün bir Sandıklı'da diğer ilçelerde de aynı durum söz konusu. MHP'li bir başkan var ve diğer partilerle iyi geçinmek istiyor. Bizim durumumuza bakarsak tam tersi. ben efeyim ben ağayım bir adam.. Yanında yalakaları ve belediye meclisi.. bunları yazdığımız için suçlanacağız ama, doğruları yazmaktan kaçarsak asıl o zaman yanlış yaparız.
Yanlış giden bir iş varsa, biz onu söylemekle mükellefiz. Sayın Başkana da olmadık yorumlar geliyor, ona kızıyorlar.. Ama burada aklı selim olarak iletişim yolu kullanılmalıdır. Kimseyi aşağılayıcı ifadeler söylemek yanlıştır.

Örneğin, aşağıda atışmalar yer alıyor..

"aynen katılıyorum bu sefer kazanamayacak.... o cöpcu baskan kendı meslegıne donecek gıneee "

"çöpçülükte güzel bir iş önemli olan helal olması bence adem başkan çıkaçak adayların içersinde iyisi ( en iyisi demiyorum) tamam belki 4 4 lük değil ama ben inanıyorum ki gelecek adayların içersinde bu beldeyi hak ettiği yere getirecek tek başkan... "

CEVAP...
bence yanılıyorsun.... bır ınsan o kadarmı cok degısırrr kasabamızda o kadar ısler ver hepsı yarım kalıyorrr...bence bu sene bu kişiyi yıkacaklar.... burayada yazıyorum ben kımseyı desteklemıyorummm ama durum onu gosterıyorrr. 

Bunların ötesinde artık uzlaşmayı denemek gerekiyor.. bu da partilerin bir araya gelmesiyle olur... Burada mevcut başkanın da rolü büyük olacak... şimdiye kadar yapmadığı bir iş istiyoruz kendisinden düzgün bir iletişim... Biz CHP'nin bu konuda ön ayak olduğunu biliyoruz. MHP'nin de hasbel kader iyi bir iletişimle karşımıza geleceğini düşünüyoruz. SP de aynı şekilde zaten herkese uyum sağlıyor.. Önümüzdeki günlerde yaşanacak gelişmeleri bekliyoruz...

Saygılarımızla...

DEĞİRMENAYVALI BİLGİ-iŞLEM

Yorum yaz..

Hakkımızda

Değirmenayvalı Bilgi-işlem ekibi sitemizin güncellenmesini üstlenmiştir..

Değirmenayvalımıza...

Kasabamıza hoş geldiniz.....