Duyuru
Sitemize Hoş Geldiniz... Değirmenayvalımız artık bir marka haline gelecek...

14 Kasım 2013 Perşembe

AK Parti temayül yoklamasını 17 Kasım Pazar günü yapacak...


AK Parti Parti Afyonkarahisar İl Başkanı Mehmet Zeybek, Mart 2014’te gerçekleştirilecek olan seçimlerde aday olacaklar için temayül yoklamasının 17 Kasım 2013 Pazar günü fuar düğün salonunda gerçekleştirileceğini söyledi.

AK Parti İl Yönetim Kurulu toplantısı Akarçay’da gerçekleştirildi. Toplantıda konuşan İl Başkanı Mehmet Zeybek, “Genel Merkezimizden alınan bilgiye göre temayül yoklamamız Pazar günü 10-15 saatleri arasında gerçekleştirilecek. Fuar alanında gerçekleştirilecek olan temayülde 5 saatlik süre zarfında tüm ilçelere yeteri kadar sandık ve kabin ayarlanacak” dedi.
Zeybek, teşkilat mensuplarının temayül yoklamasında tercihlerini belli edeceğini belirterek şöyle konuştu:

“18 ilçemizin tamamının katılacağı temayüle ilçelerde ilçe yönetim asil üyeleri, kadın kolları ve gençlik kolları yönetimleri, belediye başkanları, belde başkanları, mahalle başkanları, il genel meclisi üyeleri ve sadece ilçelerdeki belediye meclis üyeleri oy kullanacak. İlde ise il milletvekilleri, il başkanı ve il yönetim kurulu asil üyeleri, il kadın kolları başkanı ve asil yönetim kurulu, il gençlik kolları başkanı ve asil yönetim kurulu üyeleri, disiplin kurulu asil üyeleri, parti içi demokrasi hakem kurulu ve üyeleri, merkez ilçe başkan ve asil yönetim kurulu üyeleri oy kullanacak. Ayrıca ilçe başkanları, ilçe kadın kolları ve gençlik kolları başkanları da il belediye başkanı ile ilgili olarak da oy kullanacak. Ayrıca merkeze bağlı belde başkanları, merkez il genel meclisi üyeleri ve merkeze bağlı mahalle başkanları da yine belediye başkan adayının belirlenmesinde oy kullanacaklar.”


Yorum yaz..

Hakkımızda

Değirmenayvalı Bilgi-işlem ekibi sitemizin güncellenmesini üstlenmiştir..

Değirmenayvalımıza...

Kasabamıza hoş geldiniz.....