Duyuru
Sitemize Hoş Geldiniz... Değirmenayvalımız artık bir marka haline gelecek...

26 Ocak 2014 Pazar

Özpınar'dan önemli açıklamalar..


Belediye Başkanı adayı Ummahan Özpınar katıldığı televizyon programında klasik belediye başkanı olarak görev yapmak istemediğini söyledi. 
Özpınar diğer kadın siyasilerle birlikte el ele mesajlar verdi..(sağda)

Yol, kaldırım, su çalışmalarının zaten zaruri hizmetler olduğunu söyleyen Özpınar, “Beldemizde sadece maydanoz, marul ekiliyor. Ben sahil şeridindeki ilçeleri gezdiğimde İtalyan ve İngiliz firmalarına kurutulmuş bakliyat sattıklarını gördüm. Şu an bir İtalyan firmasıyla görüştüm. Bizde kurutulmuş bakliyatları Avrupa’ya gönderecek tesis kuracağız. Ortadoğu ve Balkanların olmasa bile Ege ve Akdeniz’in en önemli ihracatçı beldelerinden birisi olacağız. Ayrıca beldemizden jeotermal su çıkmaktadır. Gazlıgöl benzeri tesisler kurmak içinde önemli çalışmalar yürütüyoruz” dedi.
Kadınlardan tam destek alıyoruz

Değirmenayvalı’da kendisine büyük ilgi gösterildiğini söyleyen Özpınar, “Ziyaret ettiğimiz evlerde özellikle bayanlardan önemli destek aldım. Hatta belediye meclisine girmek isteyen bayanlar bile var. Benim baş örtülü olmam CHP içinde bir açılımdır. Yüzde 99’u Müslüman olan bir ülkede CHP’lilerin de nüfus cüzdanında dini İslam yazıyor. Ancak CHP’liler camiye giderken arkasında basın ordusuyla gitmiyor. Dini vecibelerini yerine getiren insanların bunu siyasete ya da şova dönüştürmemeleri gerekiyor” dedi.

Yorum yaz..

Hakkımızda

Değirmenayvalı Bilgi-işlem ekibi sitemizin güncellenmesini üstlenmiştir..

Değirmenayvalımıza...

Kasabamıza hoş geldiniz.....