Duyuru
Sitemize Hoş Geldiniz... Değirmenayvalımız artık bir marka haline gelecek...

7 Şubat 2014 Cuma

Başeğmez: Ben ileriyi düşünen bir muhtar olacağım...


Kasabamızda 9 muhtar adayının yarışacağı seçimlerde, bir muhtar adayı genç aday olarak seçime katılacak.
Şehit Ahmet Mahallesi’nden muhtar adaylığını açıklayan Serkan Başeğmez (28 yaşında) seçimlere iddialı hazırlandığını belirterek şunları kaydetti: “İki yıl önce muhtar adaylığımı açıkladım. Kasabamızda iki mahalle var ben yukarı mahalledeki vatandaşlarımızı temsilen aday oldum. Aşağı mahalle olan Kurtuluş Mahallesi ve benim mahallemde ben adaylığımı açıkladığımda henüz hiçbir muhtar adayı ismini duyurmamıştı. Biraz mahallemiz yukarıda olduğu için yeteri kadar destek görmüyor ve görevdeki muhtarımız da mahalleyle ilgilenemiyor. Bu sebeplerden dolayı muhtar adayı olmaya karar verdim. Gençlerin şahsıma aşırı derecede bir teveccühü var, Allah razı olsun. Muhtarlığım döneminde mahalle halkımın her hizmetini yapacağım. Ayrıca gençlerle diyalogum çok iyi, ağabey sonsuz destek var diyorlar. İnşallah olursun biz diğerleri ile anlaşamayız derdimizi anlatamıyoruz. Ama sen olursan göğsümüzü gere gere yanına geliriz diyorlar. Yaşlılarımızı 5’er 10’ar kişilik gruplarla hamamlara ve piknik alanlarına götüreceğim ben ileriyi düşünen bir muhtar olacağım. Hani bir söz var eşek ölür kalır semeri insan ölür kalır eseri ben eser olarak anılmak istiyorum. Beni destekleyen genç yaşlı herkese teşekkür ediyorum. Yerel seçimlerde bütün muhtar adaylarına başarılar diliyorum.”

Yorum yaz..

Hakkımızda

Değirmenayvalı Bilgi-işlem ekibi sitemizin güncellenmesini üstlenmiştir..

Değirmenayvalımıza...

Kasabamıza hoş geldiniz.....