Duyuru
Sitemize Hoş Geldiniz... Değirmenayvalımız artık bir marka haline gelecek...

19 Haziran 2011 Pazar

REHBERLİK EDECEĞİZ

Okul Müdürü Nazmi Yıldırım

2010-2011 eğitim-öğretim yılının sona ermesi sebebiyle tüm ilköğretim okullarında olduğu gibi Merkez Değirmenayvalı İlköğretim Okulunda da öğrenciler karne sevincini yaşadı.

Değirmenayvalı İlköğretim Okulunda düzenlenen karne töreninde öğrencilere hitap eden okul müdürü Nazmi Yıldırım “Karnelerinizi yırtıp atmayın ben şahsen karnelerimi saklıyordum. Siz de karnelerinizi saklarsanız evlendiğinizde bu günleri hatırlarsınız. Hepinize iyi tatiller diliyorum.”dedi.


Kazasız belasız bitti

Yıldırım törenle ilgili olarak yaptığı açıklamada ise; “2010-2011 eğitim-öğretim yılı kazasız belasız sona erdi. Herhangi bir öğrencimize bir şey olmadan ailelerine teslim ediyoruz. Okulumuzdan 270 öğrencimize karne verdik. Okula devam eden hiçbir öğrencimizi sınıfta bırakmadık. 38 öğrencimizi de mezun ettik ve kazanacakları okullarda onlardan başarı bekliyoruz. Ayrıca okul seçiminde onlara rehberlik edeceğiz ve takipçi olacağız.”dedi. Karne töreninde okul öğretmenleri ve veliler de hazır bulundu.









Mehmet Başeğmez----

Yorum yaz..

Hakkımızda

Değirmenayvalı Bilgi-işlem ekibi sitemizin güncellenmesini üstlenmiştir..

Değirmenayvalımıza...

Kasabamıza hoş geldiniz.....